FantasyStory
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Play your own fantasy
 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Resurrection Of A Demon

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
asmoday

asmoday


Aantal berichten : 24
Punten : 34

Karakter profiel
Soort Karakter: Demoon
Leeftijd: 17
Krachten :

Resurrection Of A Demon Empty
BerichtOnderwerp: Resurrection Of A Demon   Resurrection Of A Demon Emptyma jul 04 2011, 02:38

Het was rustig bij de donkere tempel, er vlogen wat donkere vogels in de lucht, en er stond een rustige wind. In het midden van de tempel stonden vier pilaren, sommige mensen zeggen dat er wezens uit de onderwereld mee werden opgeroepen, anderen zeiden dat ze er gewoon staan voor de sier.
[onderwereld]
Asmoday was een soort van elitesoldaat, hij was sterker, sneller, en slimmer dan de andere demonen, daarom was hij ook gekozen om naar de bovenwereld af te reizen, om daar iedereen die niet bij masama hoort uit te roeien.
Hij deed zijn pantser aan, wat bestond uit een lange leren jas, met daaronder een metalen pantser met doodshoofden en kettingen erop.

Hij deed zijn hand omhoog, en er kwam een klein zwart bolletje in, het bolletje werd groter, en toen het boleltje verdween verdween asmoday ook.

[Donkere tempel]
Bij de donkere tempel verscheen er een grote paarse straal omhoog, die vanaf ver te zien was. Door die paarse straal werd asmoday naar de bovenwereld geteleporteerd. Asmoday liep rustig naar voren, Hij liep van een trap af, en stond nu ongeveer halverwege de tempel.
opeens hoorde hij iets onder hem, Hij sprong naar beneden, en landde met een harde knal vlak naast het wezen.



iedereen is welkom
Terug naar boven Ga naar beneden
Vincent

Vincent


Aantal berichten : 31
Punten : 26

Karakter profiel
Soort Karakter: Lycan
Leeftijd: 21.
Krachten :

Resurrection Of A Demon Empty
BerichtOnderwerp: Re: Resurrection Of A Demon   Resurrection Of A Demon Emptyma jul 04 2011, 04:29

He was erg rustige bij de tempel van Masama de tempel was erg groot maar in de grote zaal stonden 4 pilaren precies in het midden. verder stonden er verschillende standbeelden van de god die in deze tempel geeerd werd en bij een altar met daar achter een groot stambeeld van een zwarte wolk waarin een grote roofvogel in verscheen laggen allemaal botten en doodshoofden van offers die geplaats waren. En de slachoffers die leven geofferd werden aan Masma. Er was een kille en koude wind die door de tempel suusde gelukkige had de bloedorstige Lycan een dikke vacht die op dit moment door de tempel liep. Hij liet een groot stuk vlees op de Silver schaal bij het altar achter en knielde even neer. er stonden een paar grote en dikke raven naar het stuk vlees op de schaal te kijken. Vincent liet een dreigende grom los en spong op het groepje af. Vincent haalde een paar keer naar de raven uit met zijn klauwen. Die angstige weg doken en met veel gekras op stegen en wegvlogen. Een raaf wist hij te pakken en maakte die met veel geweld dood en ate het miezigere vogeltje met een hap op. Meteen spuuge hij de veren uit die langzaam naar de grond dwarrelde en schudden een paar keer woest zijn kop. Rot vogels: Dacht Vincent waarna hij zijn blik weer even op het altaar richten en toen weer weg ging. Toen hij de trap af liep hoorde hij en voelde hij iets naast hem landen met een ruk en onblote tanden draaide hij zich naar het wezen toen en sloeg hem meteen op de grond waarna hij meteen boven op hem sprong. Vincent bracht zijn kop dicht bij zijn gezicht en met onblote tanden en een grom in zijn stem zei Vincent. 'Niet slim van je.' Met een kille blik keek hij naar de jongen en gromde dreigend.
Terug naar boven Ga naar beneden
asmoday

asmoday


Aantal berichten : 24
Punten : 34

Karakter profiel
Soort Karakter: Demoon
Leeftijd: 17
Krachten :

Resurrection Of A Demon Empty
BerichtOnderwerp: Re: Resurrection Of A Demon   Resurrection Of A Demon Emptyma jul 04 2011, 05:47

Asmoday sprong op de grond, en werd meteen neergehaald. Hij had niet verwacht dat hij meteen aangevallen zou worden.
Het was een sterke wolf, al een aantal jaren oud. 'Niet slim van je' gromde de wolf. Asmoday pakte de wolf bij zijn keel, Sprong omhoog, en wikkelde een van zijn stalen kettingen om de nek van de wolf heen. 'Jij moet leren wanneer je dit soort grapjes wel of niet kan maken, Zei Asmoday. Hij liet de kettingen wat los, zodat hij zeker wist dat hij de wolf niet zou verstikken.

'ik zal me even voorstellen' Zei Asmoday. 'Ik ben asmoday, Prins der demonen, en elitekrijger van Masama'. Hij zuchtte even rustig, en liet de kettingen los, waardoor de wolf weer op de grond landde. 'Ik weet niet wie jij bent, maar als je me nog een keer zo aanvalt zal ik zorgen dat mijn zwaard verdwijnt in jouw ribbenkast' Zei hij op agressieve toon, waarnar hij een harde ruk gaf aan zijn ketting, waardoor hij weer om zijn arm wikkelde.

Hij draaide zich om, en liep rustig weg. 'dat ging makkelijker dan ik had gedacht, kennelijk zon niet ál mijn krachten afgenomen' dacht hij. Hij liep om het hoekje, en bleef daar staan, zou de wolf hem volgen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Vincent

Vincent


Aantal berichten : 31
Punten : 26

Karakter profiel
Soort Karakter: Lycan
Leeftijd: 21.
Krachten :

Resurrection Of A Demon Empty
BerichtOnderwerp: Re: Resurrection Of A Demon   Resurrection Of A Demon Emptyma jul 04 2011, 07:25

De jongen greep hem bij zijn keel en sprong meteen omhoog en wikkelde een ketening om zijn nek. Vincent hapte naar adem terwijl hij in de lucht in, Vincent gromde nijdige en keek fel naar de jongen. 'Jij moet leren wanneer je dit soort grapjes wel of niet kan maken,’ Zei de jongen, waarna hij vervolgde. ‘ik zal me even voorstellen. Ik ben asmoday, Prins der demonen, en elitekrijger van Masama.’ Vincent keek hem fel aan waarna hij hem op de grond liet. Vincent hapte even naar adem en knikte bij de woorden die de Demon uitsprak. Vincent ging langzaam staan en ging achter Asmoday aan, hij was nieuwsgierig geworden naar de demon prins. Waarom zou hij hier zijn toen Vincent langs hem liep. ‘Waarom is de prins der Demonen hier.’ Vroeg hij wat nieuwsgierige.
Terug naar boven Ga naar beneden
asmoday

asmoday


Aantal berichten : 24
Punten : 34

Karakter profiel
Soort Karakter: Demoon
Leeftijd: 17
Krachten :

Resurrection Of A Demon Empty
BerichtOnderwerp: Re: Resurrection Of A Demon   Resurrection Of A Demon Emptyma jul 04 2011, 09:49

'Waarom is de prins der Demonen hier?' hoorde hij de wolf vragen. Hij wou eigenlijk geen antwoord geven, maar de wolf hield zijn mond toch wel, en als hij dat niet deed, dan was het snel afgelopen met hem. 'Ik was De elitesoldaat van Masama, maar ik werd ongehoorzaam ,dus heeft hij al mijn krachten afgenomen, nu moet ik een team samenstellen en opdrachten vervullen om mijn krachten terug te krijgen'. Zei hij op geirriteerde toon. 'Misschien kan ik jou wel gebruiken, kom eens mee naar beneden!' Zei hij vluchtig, en hij maakte een sprong naar beneden die een normaal mens nooit zou overleven. Hij stond rustig op, en liep richting een klein platform.

je kon duidelijk zien dat het vroeger een arena was, maar asmoday wist dat al, want in deze arena had hij zijn training tot elitesoldaat gehad.

'Nou, val me maar aan, en geef alles wat je hebt' zei hij tegen de wolf, hij wou dat de wolf hem zo hard mogelijk aanviel, zodat hij kon zien wat de wolf in zich had.
Terug naar boven Ga naar beneden
Vincent

Vincent


Aantal berichten : 31
Punten : 26

Karakter profiel
Soort Karakter: Lycan
Leeftijd: 21.
Krachten :

Resurrection Of A Demon Empty
BerichtOnderwerp: Re: Resurrection Of A Demon   Resurrection Of A Demon Emptydi jul 05 2011, 01:31

'Ik was De elitesoldaat van Masama, maar ik werd ongehoorzaam ,dus heeft hij al mijn krachten afgenomen, nu moet ik een team samenstellen en opdrachten vervullen om mijn krachten terug te krijgen.' Zei de Demoon op een geirriteerde toon, Vincent knikte alleen maar. 'Misschien kan ik jou wel gebruiken, kom eens mee naar beneden.' Hoorde hij de Demoon zeggen waarna hij een sprong maakte en richting een kleine platform liep. Vincent liet even een grom los, maar volgde hem toch. Vincent nam een aanloopje en lande valk naast hem, waarna hij hem in de Arena volgde. 'Nou, val me maar aan, en geef alles wat je hebt.' Was de opdracht van Asmoday, Vincent grijnsde even en viel meteen aan. Dat liet hij zich geen twee keer zeggen met een aanloop sprong hij over de jongen heen en greep hem bij zijn schouders. Vincent trok hem mee met zijn val en slindere de jongen over zijn schouders weg. Met een kille blik en onblote tanden, draaide Vincent zich rustige om. Om te kijken wat voor effect zijn aanval had en of Asmoday zich kon herstellen.
Terug naar boven Ga naar beneden
asmoday

asmoday


Aantal berichten : 24
Punten : 34

Karakter profiel
Soort Karakter: Demoon
Leeftijd: 17
Krachten :

Resurrection Of A Demon Empty
BerichtOnderwerp: Re: Resurrection Of A Demon   Resurrection Of A Demon Emptydi jul 05 2011, 01:38

Asmoday werd met bruut geweld op de grond gegooid, Deze wolf was sterker dan hij had verwacht. Hij keek de wolf even aan.'Goed zo, je bent sterker dan ik had verwacht, maar goed, ik ben de elitesoldaat van Masama, dus als je van mij wil winnen mag je wel wat meer je best doen'. Asmoday sprong omhoog, en deed zijn lange jas af.Hij pakte de ketting van zijn arm, en begon er rondjes mee te draaien.
'Eens zien hoe snel je bent' Zei asmoday, en hij slingerde de ketting naar de wolf toe, maar de wolf ontweek het allemaal met gemak.

'hmm, die kan ik misschien wel gebruiken' dacht hij even rustig. Hij trok zijn ketting weer in, en gooide hem opeens weer naar de wolf toe, waardoor hij de wolf om zijn poot pakte. Hij trok de ketting naar zich toe, en sloeg de wolf tegen de grond. 'Ik zei toch dat je wel wat mer je best mocht doen?'Zei asmoday, waarna hij rustig wat afstand nam om te zien wat de wolf ging doen
Terug naar boven Ga naar beneden
Vincent

Vincent


Aantal berichten : 31
Punten : 26

Karakter profiel
Soort Karakter: Lycan
Leeftijd: 21.
Krachten :

Resurrection Of A Demon Empty
BerichtOnderwerp: Re: Resurrection Of A Demon   Resurrection Of A Demon Emptydi jul 05 2011, 01:56

Asmoday was met een smak op de grond gekomen door zijn aanval, Vincent rende snel op hem af. Maar Asmoday sprong meteen omhoog en slingerde zijn kettinge naar hem meteen srpong hij opzij en ontweek de verschillende aanvallen van hem. 'Ís dat alles, ik had meer van een elitesoldaat verwacht.' Gromde Vincent naar hem toe. Vincent rende op hem af en voelde ineens iets rond zijn poot, verbaast keek hij even naar zijn poot. Asmoday trok meteen de ketening naar zich toe en met een smak veil hij op de grond. 'Ik zei toch dat je wel wat meer je best mocht doen?' Hoorde hij Asmoday zeggen, Vincent gromde geirriteerd en probeerde met zijn klauwen de ketening aan stukken te schueren. Zonder succes, waarna hij een flink ruk aan de ketening gaf en op Asmoday af rende. Vincent haalde een paar keer flink uit naar Asmoday.
Terug naar boven Ga naar beneden
asmoday

asmoday


Aantal berichten : 24
Punten : 34

Karakter profiel
Soort Karakter: Demoon
Leeftijd: 17
Krachten :

Resurrection Of A Demon Empty
BerichtOnderwerp: Re: Resurrection Of A Demon   Resurrection Of A Demon Emptydi jul 05 2011, 02:23

De wolf rende op hem af, en haalde vaak uit naar asmoday, waardoor hij zelf niet kon aavallen. De klauw van de wolf raakte het gezicht van Asmoday, en hij viel op de grond. 'Oké, nu ben ik je zat' Zei asmoday op een agressieve toon, En hij deed zijn matalen pantser af, er kwamen twee donkerrode vleugels tevoorschijn, Hij had ze nog iet eerder laten zien, en je kon zien dat de wolf schrok van de vleugels.

Asmoday vloog op de wolf af, greep hem bij zijn keel, en vloog 50 meter omhoog. 'Zo, eens kijken hoe je deze val overleeft'Zei asmoday, waarna hij de wolf naar beneden gooide.
Asmoday hing stil in de lucht, leefde de wolf nog wel?
Terug naar boven Ga naar beneden
Vincent

Vincent


Aantal berichten : 31
Punten : 26

Karakter profiel
Soort Karakter: Lycan
Leeftijd: 21.
Krachten :

Resurrection Of A Demon Empty
BerichtOnderwerp: Re: Resurrection Of A Demon   Resurrection Of A Demon Emptydi jul 05 2011, 03:40

Vincent haalde nog een paar keer uit naar zijn armen en gezicht toen Asmoday op de grond viel. en op een Agressieve toon zei. 'Oké, nu ben ik je zat.' Waarna hij zijn pantser af deed en er twee vleugels tevoorschijn kwamen, Van schrik deed Vincent even een paar stappen achter uit en keek met geschorkken ogen naar Asmoday. Die met een flinke vaart opsteeg en hem bij zijn keel greep. Vincent zette zijn nagels in de arm van Asmoday en keek met felle ogen naar hem. Toen ze op een hoogte van rond de 50 meter waren bleef hij stil hangen in de lucht. Vincent spartelde flink tegen en keek met wat bange ogen naar Asmoday. Vincent liet een machteloze brul los toen hij naar benden gegooid werd, en al snel voelde hij hoe hij hard tegen de oppervlakte van de arena landen. Vincent bleef even roerloos liggen maar dwong langzaam zijn lichaam omhoog, en negeerde de pijn die door zijn lichaam ging. Met moeite klom Vincent uit het gat die door de klap was ontstaan, Vincent voelde een pijnlijke steek door zijn lichaam gaan. Zijn arm voelde raar en pijnlijk aan, net zoals zijn poten waardoor hij al snel inelkaar zakte. En roerloos op de grond bleef liggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
asmoday

asmoday


Aantal berichten : 24
Punten : 34

Karakter profiel
Soort Karakter: Demoon
Leeftijd: 17
Krachten :

Resurrection Of A Demon Empty
BerichtOnderwerp: Re: Resurrection Of A Demon   Resurrection Of A Demon Emptydi jul 05 2011, 05:38

Asmoday zag hoe zijn worp een krater had gemaakt. gooide hij zo hard? , kennelijk had Masama niet al zijn krachten afgepakt.
De wolf klom uit het gat, en zakte meteen door zijn poten. Asmoday vloog naar hem toe. 'Je moet nog veel leren als je de wil van Masama naar deze wereld wilt brengen' Zei hij op kalme toon, hij had toch niks meer te vrezen van de wolf. 'Komop, ik breng je wel naar het kasteel, daar zullen ze je er wel weer bovenop helpen, en in het kasteel liggen mijn eeuwenoude wapens nog' Zei hij, waarna hij zijn vleugels weer inklapte en zijn pantser en jas aandeed. Hij pakte de wolf vast, en begon rustig te lopen richting het kasteel.



Vervolg topic in het kasteel
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Resurrection Of A Demon Empty
BerichtOnderwerp: Re: Resurrection Of A Demon   Resurrection Of A Demon Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Resurrection Of A Demon
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
FantasyStory :: Het noorden :: The dark temple-
Ga naar: