FantasyStory
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Play your own fantasy
 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 hoe maak ik mijn Karakter

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Silver
Oma
Silver


Aantal berichten : 43
Punten : 79

Karakter profiel
Soort Karakter: Engel
Leeftijd: 21
Krachten :

hoe maak ik mijn Karakter Empty
BerichtOnderwerp: hoe maak ik mijn Karakter   hoe maak ik mijn Karakter Emptyza mei 21 2011, 11:34

Hoe zit het nou eigenlijk met je karakter.

Je karakter is een persoon die je speelt.
De benodigd informatie voor het spel over je karakter kun je invullen bij profiel > karakter profiel.

Maar hoe vul je deze nou in. Ik zal het uitleggen aan de hand van mijn karakter.

Soort Karakter Engel
Hier in vul je wat voor soort wezen je karakter is. Die van mij is een engel. Dus vul ik hier engel in

Leeftijd 21
Natuurlijk hebben fantasy wezen ook een leeftijd. Vul hier dus de leeftijd in van je karakter. Die van mij is 21 dus dat vul ik in

Bevolking

Je hebt bepaalde groepen. hier bij kun je aansluiten of niet. Als je ergens heb aangesloten vul je dat hier in.


Nou heb je alle informatie van je karakter ingevuld.
Maar om het leuk te maken kun je een verhaal achter je karakter verzinnen. Wil je weten hoe je dat doet. Kijk dan bij voorstellen > karakter hoe de anderen mensen dit hebben gedaan

Ouders Medira (†) Konstron (†)

Je bestaat dus je hebt ouders, Vul hier de namen van je ouders in. Als ze niet meer leven of niet in Fantasystory leven kun je dat hier ook vermelden. De ouders van mijn karakter zijn beide dood dus vul ik dat hier ook in.

Kinderen

als je kinderen heb kun je hier de namen vermelden. Als ze gestorven zijn of niet in FantasyStory leven kun je dat hier ook vermelden

Broers/zussen

Niet iedereen is enigs kind. Dus als je broers of zussen heb kun je hier de naam in vullen. Als ze gestorven zijn of niet in FantasyStory leven kun je dat hier ook vermelden

overige familie

Het zou raar zijn als je ouders en broers en zussen je eingste familie zijn. Heb je nog anderen familie die je belangrijk genoeg vind om te vermelden meld je dat hier.

Krachten (max. 1)

Je wezen kan krachten hebben. Er zijn enkel wel wat regels. De meeste vind je in het regel topic. Je mag in het begin 1 kracht hebben maar je kunt ze er ook bij kopen als je genoeg punten hebt.

Status
Hier heb je de keuze uit 3 dingen. Deze zijn; goed, neutraal en slecht. Hier kies je wat de uitgang punt is van jou karakter. Is ze goed of toch slecht of valt ze er net tussen in
Terug naar boven Ga naar beneden
https://fantasystory.actieforum.com
 
hoe maak ik mijn Karakter
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
FantasyStory :: Algemeen :: Informatie :: Spelinformatie-
Ga naar: