FantasyStory
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Play your own fantasy
 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 [Rpg] Atlantica

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Silver
Oma
Silver


Aantal berichten : 43
Punten : 79

Karakter profiel
Soort Karakter: Engel
Leeftijd: 21
Krachten :

[Rpg] Atlantica Empty
BerichtOnderwerp: [Rpg] Atlantica   [Rpg] Atlantica Emptyma jun 27 2011, 07:20

[Rpg] Atlantica Timetowrite

Naam: Atlantica
Soort: RPG
Onderwerp: Meermensen
Omschrijving: Leef je leven onder water...
Op de bodem van de zee, in de diepten van de oceaan ligt het wonderbaarlijke Atlantica. Ga op onderzoek uit met je meermens en ontdek de bijzonderheden van deze wereld.
Schrijf en ervaar, lees en heb plezier aan de verhaallijnen die zich langzaam zullen vormen. Neem je eigen lot in handen en bewandel het pad dat jij voor ogen hebt. Beleef verbijsterende avonturen en leef je verbluffende leven onder water.
Link: http://atlantica.actieforum.com/



Let op: Deze site is niet van mij ik ben enkel lid. Ik maak enkel reclamen voor hun
Terug naar boven Ga naar beneden
https://fantasystory.actieforum.com
Lila
Admin
Lila


Aantal berichten : 66
Punten : 53

Karakter profiel
Soort Karakter: boself
Leeftijd: 19
Krachten :

[Rpg] Atlantica Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Rpg] Atlantica   [Rpg] Atlantica Emptyma jun 27 2011, 07:27

Je bent daar zeker Isolé. Of niet? (aangezien er een promotie voor Fantasysttory opstaat. Wink )
Terug naar boven Ga naar beneden
Silver
Oma
Silver


Aantal berichten : 43
Punten : 79

Karakter profiel
Soort Karakter: Engel
Leeftijd: 21
Krachten :

[Rpg] Atlantica Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Rpg] Atlantica   [Rpg] Atlantica Emptyma jun 27 2011, 07:32

yep en jij??
Terug naar boven Ga naar beneden
https://fantasystory.actieforum.com
Lila
Admin
Lila


Aantal berichten : 66
Punten : 53

Karakter profiel
Soort Karakter: boself
Leeftijd: 19
Krachten :

[Rpg] Atlantica Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Rpg] Atlantica   [Rpg] Atlantica Emptyza jul 02 2011, 00:06

Ik zit er nog niet op. Weet ook nog niet of ik dat ga doen. Ik heb alleen nog maar even gekeken hoe het er uit ziet enzo. Gesnapt?
Ik wil me eerst eens op fantasystory richtten. Ik vind dit echt een leuke site met een super onderwerp! Mooie nieuwe plaatjes voor 'Nieuw bericht, geen nieuw bericht en gesloten' trouwens.(En nee, dit is geen slijmen XD )

ps. Ik had het bij het veranderen alleen zo gedaan dat iedereen één kracht had gekregen. Al was die dan maar beginnend. En heb je hem nog niet goed onder de knie. Dan heb je er toch nog een onderwerp bij om over te schrijven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





[Rpg] Atlantica Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Rpg] Atlantica   [Rpg] Atlantica Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
[Rpg] Atlantica
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
FantasyStory :: Algemeen :: Funforum :: Site en forum-
Ga naar: