FantasyStory
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Play your own fantasy
 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 De grens

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Silver
Oma
Silver


Aantal berichten : 43
Punten : 79

Karakter profiel
Soort Karakter: Engel
Leeftijd: 21
Krachten :

De grens Empty
BerichtOnderwerp: De grens   De grens Emptyzo mei 22 2011, 22:22

Zachtjes liet ze haar vleugels meer voeren op de wind. Langs haar lichaam liepen zachte straaltjes bloed. Een erfenis van het laatste gevecht. Een gevecht van de zo vele die nergens omdraaide. Ze wilde enkel weg. Weg van deze plek. Niet meer in de duisternis leven waar ze geboren was. Maar in het licht waar ze thuis hoorde. Ze kon misschien tegen gruwelen die hier gebeurde. Maar hier leven wilde ze niet meer. Ze stond nu op de grens een letterlijke grens maar ook figuurlijk. The dead path. Een Grens waar ze op alle manieren zich niet mocht bevinden. Hier gevonden worden kon haar dood betekenen. Haar voeten ruste daarom ook niet op de grond. De grond een onheilspellende plek.
Haar wonden bleef bloeden. Het Silveren meer. Daar zouden ze kunnen helen. Maar het slechte gebied mocht ze niet verlaten. Elk geluid kwam dan ook tot haar oren. Iemand van deze kant kon haar fataal worden. Haar wonden maakte haar al te zwak. Een nieuw gevecht zou haar onder de groene zode leggen. Haar leven zou eindigen voor dat ze kon haar wensen had vervult.
Een kleine ritseling liet haar schrikken. “wie is daar” riep ze met haar vrouwe stem. Een kleine laag van angst was er in te horen. Ze probeerde het geluid te lokaliseren maar het lukte niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://fantasystory.actieforum.com
Lika

Lika


Aantal berichten : 32
Punten : 30

Karakter profiel
Soort Karakter: Engel
Leeftijd: 7
Krachten :

De grens Empty
BerichtOnderwerp: Re: De grens   De grens Emptyma jun 27 2011, 01:44

De schimmel merrie vloog met grote slagen van haar vleugels over het bos. Door de warme zon doezelde ze een beetje in en raakte uit haar koers. nu vloog ze over een stuk van het bos dat niet meer bij de goede kant hoorde. Toen ze dat opmerkte wist ze eerst niet waar ze was. Verbaast keek ze naar de dreigende bomen onder haar. Op het moment dat ze merkte dat er iets niet klopte draaide ze in een snelle beweging om en vloog zo hard als ze kon terug. Je wist nooit wie je hier tegen kon komen. Een koude huivering trok over haar rug. Stel je voor dat er een demon kwam of zo iemand. Dan was je je leven niet zeker. Gelukkig, daar werd het bos al minder dreigend en donker. Ook het groen van de bladeren werd lichter en de bomen stonden er minder dicht op elkaar. Plotseling viel ze van schrik bijna omlaag. Daar was een engel. En niet een engel zoals je ze vaak ziet, nee een engel die ook nog eens gewond was. Net op tijd sloeg ze haar vleugels wijd uit en lande naast het bebloede meisje. Met grote ogen waar het wit te zien was keek Luna haar aan. "Wat is er met jou gebeurd?" Vroeg ze voorzichtig. Op het moment dat ze dat zei bedacht ze dat het niet zo handig was om hier te staan. Op de aarde was ze veel kwetsbaarder dan in de lucht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Silver
Oma
Silver


Aantal berichten : 43
Punten : 79

Karakter profiel
Soort Karakter: Engel
Leeftijd: 21
Krachten :

De grens Empty
BerichtOnderwerp: Re: De grens   De grens Emptyma jun 27 2011, 03:26

silver keek angstig om zich heen. Mischien was het haar oom. Als dat zo was was haar tijd nu geslagen. Maar ze zag een grote witte vlek aan komen. Het was zeker geen wezen van de slechte kant. tenminste ze had nog nooit een wit wezen gezien dat slecht was. Maar wat deed het wezen dan hier ?
Het witte stip werd steeds groter en duidelijker. Het was een pegasus. Wat moest die hier dit was verboden terrein voor hem. De pegasus landen voor haar neer en riep . "Wat is er met jou gebeurd?" wat was dat nou weer vraag. Dat vroeg je toch niet aan iemand die rondliep in het slechte gebied.
"gevecht" zij ze om een monotoon. "maar wat doet een wezen als jou hier. dit is verboden terrein" sprak ze veder.
Ze keek het wezen emotie loos aan. Toch wende ze haar blik af. Haar ogen speurde het gebied af. Als ze nu werd gezien door een van haar familie leden dat was het helemaal mis. Ze kond wel een verhaal op hangen maar geloven dede ze haar toch niet. Ze geloofde haar nooit of ze nou de waarheid sprak of niet. Nog een reden om weg te komen bij haar familie en deze duister plek
Terug naar boven Ga naar beneden
https://fantasystory.actieforum.com
Lika

Lika


Aantal berichten : 32
Punten : 30

Karakter profiel
Soort Karakter: Engel
Leeftijd: 7
Krachten :

De grens Empty
BerichtOnderwerp: Re: De grens   De grens Emptyma jun 27 2011, 03:42

Ach ja, natuurlijk. Een gevecht. Waarom had ze daar niet eerder aan gedacht. Dat was wel heel logies eigenlijk. Ze had van haar moeder altijd gehoord dat slechte wezens vaak vochten. Zou deze engel ook slecht zijn? Bestonden er ook slechte engelen? Eigenlijk had ze daar nog nooit van gehoord. Tja, waarom niet. Ze schrok een beetje bij die gedachten en legde haar witte paarden oren in haar nek. "maar wat doet een wezen als jou hier. dit is verboden terrein" zei de engel. Het was toch duidelijk een engel. Niet een ander wezen. Met een rood hoofd zei Luna "Eh, ik moet nog een beetje leren sturen bij sterke wind. En ik was ook aan het dagdromen. Dus toen kwam ik hier terecht. Ik wilde het niet, echt niet, maar toch was ik er opeens. Ik was zelfs nog een stuk verder de slechte kant op afgedwaald. En toen ik terugvloog zag ik jou. Ik kon je hier toch niet gewond en alleen laten staan?" Nadat Luna haar hele verhaal verteld had keek ze een beetje wanhopig voor zich uit. Ze kon er toch ook niet zo veel aan doen? Ze was toch ook nog maar 36? Voor een pegasus was dat heel erg jong. De meesten gingen niet uit zichzelf dood. In elk geval niet van ouderdom. Er bestonden dus genoeg 1000 jarigen. In haar famillie dan. De rest van de pegasussen kende ze eigenlijk niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Vincent

Vincent


Aantal berichten : 31
Punten : 26

Karakter profiel
Soort Karakter: Lycan
Leeftijd: 21.
Krachten :

De grens Empty
BerichtOnderwerp: Re: De grens   De grens Emptyma jun 27 2011, 04:19

Met een duistere blik staarde hij vanuit een afstand naar de twee die op de grens aan het praten waren de geur die de pegasus met zich mee droeg was overheerlijke. De Lycan likte er zijn spierwitte en mes scherpen tanden er smakelijke bij af. Hij kon zich niet meer herinneren hoelang hij deze vloek al had of het leven dat hij er voor had. Hij was nou een gevaarlijke en wild beest geworden dat alleen nog maar naar zijn instinct en meester luisterde. De elf kwam hem vaagjes bekend voor hoorde die niet bij een familie die hoor ergens moet wonnen. Diep van binnen hoopte hij van niet elven vlees was het lekkere en mals en het bloed smaakte altijd als een zoute wijn. Het bloed dat van haar af droop en de geur van bloed maakte hem wild. Hij kon niet langere meer toe kijken langzaam kwam hij uit zijn schuilplaats te verschijn en keek met een valse blik naar de twee. ‘Wat doet een smakelijke Pegasus hier. Ben je verdwaald?’ Zei hij met een valse en dreigende stem en liet zijn blik even over de paard gaan. Met en ruk richten hij zijn blik op de elf. ‘Jij komt me bekend voor hoor je niet bij de familie die hier woont.’ En liep rustige op zijn poten en klauwen naar haar toe. Hij kon het niet laten om even over haar wonden te likken en haar bloed te proeven waarna hij op twee poten ging staan en haar aankeek. Als ze bij die familie hoorde mocht hij haar niks aandoen van zijn meester. Wat dan erg jammer voor hem zou zijn hij probeerde zijn instinct te onderdrukken zodat hij niet meteen naar haar keel vloog. Hoewel hij zicht met moeite in kon houden de geur van bloed maakte hem wild, gelukkige had hij dan nog de pegasus.
Terug naar boven Ga naar beneden
Silver
Oma
Silver


Aantal berichten : 43
Punten : 79

Karakter profiel
Soort Karakter: Engel
Leeftijd: 21
Krachten :

De grens Empty
BerichtOnderwerp: Re: De grens   De grens Emptyma jun 27 2011, 04:57

(ik ben geen elf maar een engel)

Silver ogen zoekte nog steeds het gebied af. Elke wezen van deze kant kon haar vetaal zijn.
"Eh, ik moet nog een beetje leren sturen bij sterke wind. En ik was ook
aan het dagdromen. Dus toen kwam ik hier terecht. Ik wilde het niet,
echt niet, maar toch was ik er opeens. Ik was zelfs nog een stuk verder
de slechte kant op afgedwaald. En toen ik terugvloog zag ik jou. Ik kon
je hier toch niet gewond en alleen laten staan?"
wat bazelde de pegasus nou dat ze gewond was was haar zaak. De pegasus kon hier zelf veel erger gewond raken of zelfs dood. "Je had gewoon terug moeten vliegen niet landen. Als ik niet gewond was. Was het mijn plicht je te doden" sprak ze op de zelfde toon. Ze wilde zo niet praten maar ze kon hier niet een thee kransje houden. Dat zou haar dood betekenen. Ze wilde nog niet dood. Ze wilde wel weg uit deze duister plek en naar de neutrale kant gaan. Ze had masama nooit geëerd. Ze geloofde meer in kalikasan. Maar dat had ze niet laten weten. Haar ogen dwaalde weer af naar de omgeving. Ze zag iets bewegen nee toch niet haar oom of een van haar vele neven. Maar een weer wolf of Lycan zoals ze zich zelf noemde kwam te voorschijn. De lycan kwam haar niet bekent voor. De lycan richte zich eerst op de pegasus en vroeg het zelfde zoals zij had gedaan. Daarna richte hij zich met een ruk op haar. ‘Jij komt me bekend voor hoor je niet bij de familie die hier woont.’ sprak hij. "jah" zij ze enkel. Hij hoefde niet te weten van welke familie ze kwam. Zo kon hij haar tenminste niet verraden. De lycan likte een keer aan haar wonden. Ze gaf hem direcht een tik. Zoals ze lycan bij elkaar wel vaker had zien doen. "Ik ben niet om te eten canivoor" zij ze chagerijnig
Terug naar boven Ga naar beneden
https://fantasystory.actieforum.com
Lika

Lika


Aantal berichten : 32
Punten : 30

Karakter profiel
Soort Karakter: Engel
Leeftijd: 7
Krachten :

De grens Empty
BerichtOnderwerp: Re: De grens   De grens Emptyma jun 27 2011, 05:15

Met grote bange ogen keek Luna naar de engel voor haar. Het was dus toch een slechterik. Waarom was ze nou niet gewoon door gevlogen? Ze baalde er eigenlijk best wel van. Nu had ze een probleem. Eigenlijk moest ze hier nu als de donder weg. Ze keek omhoog. Ze had geluk. Boven haar zat een gat in het bladerdek waar ze precies doorheen zou moeten passen. Als ze haar best deed. Maar het moest kunnen. Net toen ze haar vleugels uitsloeg om weg te vliegen hoorde ze achter zich een geluid. Met een sprong waarin ze negentig graaide draaide keerde ze zich om. Daar stond de grootste wolfachtige die ze ooit had gezien. Het was ook haar eerste, maar goed. Hij was slecht. Dat zag ze zo. Waar de engel een twijfelgeval was, was hij echt slecht. Met haar oren nog platter in haar nek van schrik keek ze naar hem. Nog veel banger keek ze hoe hij de wond van de engel likte. Haar instinct zei dat ze nu meteen moest gaan vliegen maar haar hoofd wilde die engel niet alleen laten met dat monster. "Engel, spring op mijn rug. Snel." Met die woorden sloeg ze haar vleugels uit en steeg op. Pas toen ze op voldoende hoogte was zodat het monster er niet bij kon keek ze achterom of de engel ook daadwerkelijk op haar rug was gesprongen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Vincent

Vincent


Aantal berichten : 31
Punten : 26

Karakter profiel
Soort Karakter: Lycan
Leeftijd: 21.
Krachten :

De grens Empty
BerichtOnderwerp: Re: De grens   De grens Emptyma jun 27 2011, 05:47

Ongeduldige staarde hij naar de engel en wachten hij op een antwoord van de engel. ’Je had gewoon terug moeten vliegen niet landen. Als ik niet gewond was. Was het mijn plicht je te doden.’ Had ze gezegd tegen de pegasus. Die haar even met bange ogen aan had gekeken, helaas koos die meteen voor het hazenpad en zei nog tegen de engel. ‘Engel, spring op mijn rug. Snel.’ Waarna ze het luchtruim koos. Vincent schudde zijn hoofd en liet een geërgerde grom los hij had eerste die pegesuas moeten doden nou had hij geen eten. Goedzakjes waren soms zo voorspelbaar ze hielpen wanneer ze konden ook al liepen ze de kans op zelf gedood te worden. Hoewel hij hier toch wat van op keek. Vincent liet een felle grom los toen de engel hem een tik gaf maar hij kon haar niks doen ze behoorde tot die familie en hij had zijn meester beloofd dat hij die met rust zo laten. Uit instinct knielde hij wat voor haar neer maar keek haar met een boze en wat opstandige blik aan. ‘Je hebt geluk dat ik je niks aan mag doen van mij meester omdat je familie hem zo trouw dient.’ De geur die de engel droeg kwam hem erg bekend voor maar hij kwam niet op de familie naam. Hij vroeg zich af waardoor ze die wonden had opgelopen. ‘Hoe kom je aan die wonden?’ Het was niet echt een vraag en kwam er meer bevelend uit.

Sorry Smile niet goed gelezen denk ik dan
Terug naar boven Ga naar beneden
Silver
Oma
Silver


Aantal berichten : 43
Punten : 79

Karakter profiel
Soort Karakter: Engel
Leeftijd: 21
Krachten :

De grens Empty
BerichtOnderwerp: Re: De grens   De grens Emptyma jun 27 2011, 06:30

Silver keek naar de pegasus die voor het hazen pad leek te kiezen. Ze leek nog te roepen dat ze op de rug van de pegaus moest springen. Maar silver veroerde geen fin. Op de rug van de eenhoorn springen betekende haar dood. Dan had de lycan geen reden meer om haar niet aan te vallen. De lycan leek voor haar te buigen uit respecht. Maar zijn ogen leken iets anders te zeggen. Ze keek hem even aan met een boze blik. "kijk me niet zo aan" zij ze.

Ze wende haar blik weer op de pegasus. Die was zo vrij die kon weer terug vliegen naar het gebied van de goede. terug naar de plek waar zij zo van hield. Ze hoefde niet elke dag een masker op te zetten en een rol te spelen zoals zij. Ze was zo jaloers.
‘Hoe kom je aan die wonden?’ vroeg de lycan. Maar het klonk eerder als een bevel. "jij beveelt me niet" zij ze kort af. Daarna herinnerde zijn vraag weer. Ze kon hem beter met een minimaal respecht tonen. Haar leven hing er van af.
"hoe denk je dat ik aan die wonden kom." zij ze.
" Nou van plaats dat we onze tijd hier verdoen breng me naar het silver more. Dan krijg je van mij elven vlees" zij ze terwijl ze haar voeten op de grond liet landen
Terug naar boven Ga naar beneden
https://fantasystory.actieforum.com
Vincent

Vincent


Aantal berichten : 31
Punten : 26

Karakter profiel
Soort Karakter: Lycan
Leeftijd: 21.
Krachten :

De grens Empty
BerichtOnderwerp: Re: De grens   De grens Emptyma jun 27 2011, 06:54

Vincent ontblootte zijn tanden wat toen de engel hem met een boze blik aan keek en zei. ‘Kijk me niet zo aan.’ Hoe moest hij haar dan aan
keken hij richten zijn blik naar de grond. ‘Jij beveelt me niet.’ Hij wou er tegen in gaan maar hield zich rustige maar richten zijn opstandige blik weer naar haar. Ze wist duidelijk precies dat ze hem rond kon commanderen net zoals de rest van haar familie. En dat hij slecht maar een dienaar was. Vincent liet een laag gegrom uit zijn bek komen als teken dat hij dit niet leuk vond en dat ze beter voor hem kon oppassen. ‘hoe denk je dat ik aan die wonden kom.’ Ze zei na een tijd. ‘Gevochten.’ Maar als snel vervolgde ze. ‘Nou van plaats dat we onze tijd hier verdoen breng me naar het silver more. Dan krijg je van mij elven vlees.’ Vincents blik werd wat minder vijandige, hoewel hij het niks vond dat hij haar ineens naar het Silver more moest gaan brengen. Maar als hij weigerde had hij een groter probleem. En een stuk elven vlees ging er wel in. ‘Eerste wil ik me vlees voordat ik je daar naar toe breng.’ Ze zou waarschijnlijke toch doen wat hij vroeg omdat ze gewond was en naar het meer toe wou om haar wonden te genezen. Dat waren de geruchten die hij had gehoord dat het meer genezende krachten had. Hij wist niet of het waar was maar dat zou hij dan wel weer zien met die engel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lika

Lika


Aantal berichten : 32
Punten : 30

Karakter profiel
Soort Karakter: Engel
Leeftijd: 7
Krachten :

De grens Empty
BerichtOnderwerp: Re: De grens   De grens Emptydi jun 28 2011, 04:07

Luna zag toen ze om keek geen engel op haar rug. Nou ja, dan moest het maar zo he? Ze had haar best gedaan. Met grote slagen van haar witte vleugels steeg ze nog een beetje hoger de lucht in. Elke slag kwam ze dichter bij het goede gebied. Het gebied dat ze kende. Waar ze als jong veulentje was opgegroeid en waar ze had leren vliegen. Dat was niet makkelijk geweest. Het vliegen was nog steeds niet makkelijk, maar het ging in elk geval beter. Ze kon nu ook verticaal opstijgen zonder eerst een hele aanloop te hebben moeten nemen. Met een glimlach dacht ze terug aan de tijden dat ze elke keer tegen alle boomtoppen botste. Maar was het wel eerlijk om die andere engel achter te laten bij zo'n griezel? Diep in haar knaagde een gevoel van spijt. "Sorry" mompelde ze. Maar nu kon ze niet meer terug. Ze vloog nu al bijna een half uur en ze was al boven bekend terrein.

[topic uit]
Terug naar boven Ga naar beneden
Silver
Oma
Silver


Aantal berichten : 43
Punten : 79

Karakter profiel
Soort Karakter: Engel
Leeftijd: 21
Krachten :

De grens Empty
BerichtOnderwerp: Re: De grens   De grens Emptydi jun 28 2011, 06:47

Silver bleef de lycan aan kijken. Hij richte zijn opstandige blik weer naar haar. Ze keek hem nog een keer chagerijnig aan. ‘Eerste wil ik me vlees voordat ik je daar naar toe breng.’ antwoorde de lycan op haar bevel.
"wat denk je wel niet. Denk je dat als ik met jouw een en al gewond aankom. Me oom je niet regel recht slacht. Nee je krijgt het pas je je taak hebt volbracht. Voor je eigen veilig" zij ze terug.
Ze liet haar vleugels even wapperen. Maar ze waren te verzwakt om haar te dragen. Een zachte zucht ontsnapte. Ze keek even naar de lycan die nog steeds met zijn koppige blik haar aan keek. "als je me draagt mag je me wonden schoon likken" zij ze even tegen hem ze wist zeker dat hij op dit aanbod in ging. Hij had daarnet al aan haar bloed willen likken. Lycan waren dol op elven en engelen vlees.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://fantasystory.actieforum.com
Vincent

Vincent


Aantal berichten : 31
Punten : 26

Karakter profiel
Soort Karakter: Lycan
Leeftijd: 21.
Krachten :

De grens Empty
BerichtOnderwerp: Re: De grens   De grens Emptydi jun 28 2011, 07:06

Vincent werd een beetje bang van haar blik en langzaam gleed zijn blik naar de grond toen hij zei dat hij eerste het vlees wou leek ze te ontploffen. 'Wat denk je wel niet. Denk je dat als ik met jouw een en al gewond aankom. Me oom je niet regel recht slacht. Nee je krijgt het pas je je taak hebt volbracht. Voor je eigen veiligeheid.' Zei ze fel en streng hij schrok hier een beetje van, hoewel hij er weining van geloofde knikte hij alleen maar en bleef naar de grond staren. Dieo van binnen boerelde er steeds meer woeden in hem op en het liefs wou hij haar gewoon een stukken schuren. De engel wapperde even met haar vleugels en ze liet een zachte zuchte ontsnappen. Vincent liet een wat geïrriteerde grom los, ze had echt geluk dat hij haar en haar famillie niks aan mag doen van zijn meester. Vincent hoorde haar toen zeggen. 'Als je me draagt mag je me wonden schoon likken.' Vincent keek haar wat verbaast aan maar herstelde zich al snel en ontblote zijn tanden even met een verlangde blik keek hij naar haar wonden en het bloed die er langzaam van af droop. Waarna Vincent instemmend knikte. Deze kans kon hij moeilijke weerstaan. 'Oke jij wint.' Gaf Vincent met tegen zin toe. Waarna hij op zijn poten en klauwen ging staan zodat ze op zijn rug kon zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





De grens Empty
BerichtOnderwerp: Re: De grens   De grens Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
De grens
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
FantasyStory :: Het noorden :: The dead path-
Ga naar: