FantasyStory
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Play your own fantasy
 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Flying in the air

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Lika

Lika


Aantal berichten : 32
Punten : 30

Karakter profiel
Soort Karakter: Engel
Leeftijd: 7
Krachten :

Flying in the air Empty
BerichtOnderwerp: Flying in the air   Flying in the air Emptydo jun 30 2011, 03:46

Luna cirkelde boven het magische bos. Elke slag van haar vleugels zorgde voor een nieuwe cirkel. Als ze met haar rechter sloeg ging de cirkel de linker kant op en andersom. Het was heerlijk weer. Een licht briesje zorgde ervoor dat de zon niet al te warm werd. Onder haar groeide en bloeide van alles. Als ze naar beneden keek zag ze het groene bladerdak van het bos. Maar hier en daar waar de bomen wat verder uit elkaar stonden kon ze de gekleurde bloemen zien. Door haar hoogte waren het niet meer dan wazige vlekken in het groen. En kleine windvlaag deed de takken ritselen. Luna was gelukkig. Dit was het fijnste wat ze zich kon bedenken. De beweging van de takken legden een kleine beek bloot. De geur die opsteeg uit de groene deken onder haar was overweldigend. Geuren van bloesem en mos liepen door elkaar. Luna snoof. Heerlijk rook dat. Het was een geur die de koelte van het bos liet doorschemeren. Het was een geur die je het beste rook als je over het bos in kwestie vloog. Dan was het net niet te sterk. Hier en daar zag Luna een roze boom in het groen. Dat waren de fruitbomen. In deze tijd van het jaar was dat een vaak terugkerend fenomeen. Door al deze heerlijke dingen in beslag genomen hoorde ze niet dat er iemand aan kwam. Pas toen de slagen van vleugels het geluid van vogels overstemde keek ze op.

(ellienna)
Terug naar boven Ga naar beneden
ellienna

ellienna


Aantal berichten : 7
Punten : 9

Karakter profiel
Soort Karakter: griffoen
Leeftijd: 9
Krachten :

Flying in the air Empty
BerichtOnderwerp: Re: Flying in the air   Flying in the air Emptydo jun 30 2011, 04:00

Ellienna vloog heerlijke over de magische bossen elke slag van haar sterke vleugels was krachtige. Het was prachtige weer om een stukje rond te vliegen. Ellienna keek rustige naar het bos onder haar. Het groene bos strekte ver onder haar uit in dat bos groeide en bloeide verschillende planten waar onderen enkele ook een magische krachten bezatten. met een krachtige slag van haar vleugels won ze nog wat hoogte de bloemen die in de bomen groeide werden steeds kleiner en door de wind ritselde de takken zachtjes op en neer. De wind streek zachtjes over haar vacht en veren en was een lekker en fijn gevoeld terwijl ze door de lucht vloog. Als snel zag ze een Pegases valk voor haar vliegen en vloog ze er rustige en met een vriendelijke blik op af. De pegasus genoot ook net zoals haar duidelijke van het weer en uitzicht. Ze ging valk naast haar vleugen en met een vriendelijke blik en stem ze Ellienna. Ze wa dus niet de enigen die dit geweldige en haar dol gelukkige leek te maken. ‘Hoi daar mooi weer he om te vliegen.’ Ze kon zich niet indenken hoe het leven moest zijn als je niet kon vliegen. Rustige vloog ze met de pegasus rondjes boven het groene bos en met een vriendelijke en wat nieuwsgirgiege blik keek ze naar de pegasus.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lika

Lika


Aantal berichten : 32
Punten : 30

Karakter profiel
Soort Karakter: Engel
Leeftijd: 7
Krachten :

Flying in the air Empty
BerichtOnderwerp: Re: Flying in the air   Flying in the air Emptydo jun 30 2011, 04:14

Luna keek achter zich. Daar zag ze een soort leeuw naderen met grote vogel vleugels en een valken kop. Een griffioen schoot het door haar heen. Ze had wel over die wezens gehoor maar ze had er nog nooit een zelf gezien. Nieuwsgierig keek ze naar het wezen dat nu naast haar vloog. Naar Luna's idee was het een vrouwtje. Dat bleek toen het wezen begon te praten. Ze had namelijk een redelijk hoge stem. Luna had nog nooit een griffioen horen praten, maar bij eenhoorns en pegasussen was het zo dat als je deze hoogt in je stem had dat je dan een vrouwtje was. Maar het kon natuurlijk ook anders zijn. Ze klonk trouwens wel aardig. Geen reden om bang te zijn dus. "Ja, het is zeker mooi weer" antwoordde Luna even vriendelijk. De griffioen leek haar heel aardig. De griffioen dacht er dus net zo over als zij. Van puur geluk brieste ze even. "Ik ben trouwens Luna. Even dat je het weet." Misschien was het wel handig voor de ander als die haar naam wist. Ook was ze benieuwd hoe die heette. "Vlieg jij hier vaker? Ik heb je hier nog nooit gezien" ging ze vrolijk verder met vragen stellen.
Terug naar boven Ga naar beneden
ellienna

ellienna


Aantal berichten : 7
Punten : 9

Karakter profiel
Soort Karakter: griffoen
Leeftijd: 9
Krachten :

Flying in the air Empty
BerichtOnderwerp: Re: Flying in the air   Flying in the air Emptyvr jul 01 2011, 04:05

Ellienna knikte vriendelijke naar de Pegasus gelukkig schrok ze niet van haar ze had dat wel eens dat wezens voor haar schrokken en bang waren alsof ze een wild en bloeddorstige beest was. Maar dat was ze niet Nieuwsgierig keek ze naar de Pegasus en aan haar geur te roken was het een vrouwtje net als haar. De pegasus stelde zich voor als Luna en Ellienna knikte vriendelijke naar haar. ‘ Ik ben Ellienna leuk je te ontmoeten.’ Zei ze beleefd en vriendelijke, van haar moeder had ze geleerd dat je tegen iedereen beleefd moest zijn en vriendelijke. ‘Ja, het is zeker mooi weer.’ Antwoorde Luna op haar vraag, Ellienna knikte instemmend ze dacht er net zoals haar over. Ze maakte een vrolijke knettere geluid met haar snavel en keek met een vrolijke blik naar Luna. ‘Vlieg jij hier vaker? Ik heb je hier nog nooit gezien.’ Vroeg ze met een vrolijke stem. ‘Best vaak, ik kom zo beetje overal behalve in het bij dat enge donkere gebied daar is het naar mij part te eng voor me.’ Zei ze vrolijke ze vond Luna nou al aardige en had het gevoeld goede vrienden met haar te worden. ‘En jij, Luna.’
Terug naar boven Ga naar beneden
Lika

Lika


Aantal berichten : 32
Punten : 30

Karakter profiel
Soort Karakter: Engel
Leeftijd: 7
Krachten :

Flying in the air Empty
BerichtOnderwerp: Re: Flying in the air   Flying in the air Emptyvr jul 01 2011, 06:10

Op Luna's vraag Ellienna hier vaak vloog antwoordde die ‘Best vaak, ik kom zo beetje overal behalve in het bij dat enge donkere gebied daar is het naar mij part te eng voor me.’ Luna was verbaast dat ze haar dan nog niet was tegengekomen. Laatst was Luna zelf per ongeluk in het donkere gebied gekomen. Ze grinnikte. Dat was maar net goed gegaan. "Laatst was ik een beetje afgedwaald. En ik raad je aan om nooit naar dat gebied te gaan. Er zijn hele enge monsters. En ik vlieg hier best vaak. Ik houd van het kijken naar het magische woud." zei ze terwijl ze een nieuwe bocht inzette. Onder haar zag ze nog net een klein hertje wegschieten over een open plek. Zou dat diertje geschrokken zijn van de schaduwen van de grote vliegende wezens? "Ik ben hier heel vaak. Dan vlieg ik over de boomtoppen. Vooral als ik wil nadenken is dit een geweldige plek. Het is hier eigenlijk altijd wel stil. Afgezien van de gewone geluiden van het woud. En de rest van mijn kudde kan hier niet komen." Eigenlijk was dat alleen fijn als ze haar weer eens liepen te pesten.
Terug naar boven Ga naar beneden
ellienna

ellienna


Aantal berichten : 7
Punten : 9

Karakter profiel
Soort Karakter: griffoen
Leeftijd: 9
Krachten :

Flying in the air Empty
BerichtOnderwerp: Re: Flying in the air   Flying in the air Emptyvr jul 01 2011, 07:03

Luna leek een beetje verbaast, Ellienna wou vragen waarom ze zo verbaast keek maar ze was haar net voor waardoor er een glimlachje op haar gezicht kwam en ze knikte ze had haar ook nog nooit gezien hier. En ze gaf haar ook nog een goede waarschuwing die ze waarschijnlijke wel zo op volgen ze had het bos vanaf een afstandje bekeken maar dat gaf haar al de kriebels dus ze zou er vast nooit ingaan. Ellienna knikte instemmend toen ze zei dat ze graag naar het magische woud keek. Het was een mooie bos maar er was nog meer veels moois hier. ‘De witte tempel is ook erg mooi.’ Ellienna wist zeker dat Luna de tempel ook schitterende en mooi zal vinden de muren als was mooi wit en het was een prachtige en mooi gebouw. Met een rustige blik keek Ellienna naar beneden en zag een paar dieren door de schaduw van hun wegschieten. Er kwam een klein grijnsje op haar gezicht. Die zouden vast geschrokken zijn door dat twee grote schaduwen. Ellienna keek haar even aan toen ze over haar kudde begon. Ze was toch een pegasus dus dan moeten haar ouders en kudde dat toch ook zijn. ‘Bestaat je kudde dan niet uit pegasusen?’ vroeg ze wat nieuwsgierig. Ze vroeg zich wel af hoe een groepsleven moest zijn haar moeder verzorgde haar alleen en haar vader kende ze niet die was gedood voordat ze geboren was. Ellienna schudde haar kop en dwong een traan terug ze had zou graag haar vader willen leren kennen. ‘Hoe is het om in een groep te leven?’ De meeste griffoenen leefde alleen totdat ze kleintjes hadden of krijgen.

Edit Aurora: Ellienna, Je vergeet veel hoofdletters en maakt veel spelfouten. Probeer dit te voorkomen en typ je posts eerst in word.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lika

Lika


Aantal berichten : 32
Punten : 30

Karakter profiel
Soort Karakter: Engel
Leeftijd: 7
Krachten :

Flying in the air Empty
BerichtOnderwerp: Re: Flying in the air   Flying in the air Emptyzo aug 14 2011, 22:25

Luna deed even haar ogen dicht. Het was een pijnlijk onderwerp. "Mijn kudde bestaat, of bestond, uit eenhorens. Ik ben als klein veulentje gevonden en men vond mij meteen heel raar. Met die witte flappen op mijn rug. Altijd was ik de laatste, de minder belangrijke persoon. Als we een wedstrijdje deden was ik altijd de laatste. Omdat rennen niet mijn talent is. Ik vlieg veel lieven. Op een dag, toen ik groter werd, kwamen we een andere kudde tegen. Ze scholden de hele kudde uit omdat er een pegasus in hun midden was. Mijn kudde kon niet anders doen dan mij verstoten. Dat is twee jaar geleden. Ik was nog helemaal niet oud genoeg om alleen te leven. En dat ik onhandig ben helpt ook niet echt mee. Ik heb sinds die tijd mezelf leren vliegen." Dat was het verhaal. Na twee jaar was Ellienna de eerste de ze het vertelde. "Ik vond het helemaal niet leuk in de groep, maar ik denk dat het heel leuk zou zijn als ze jou allemaal respecteren. Dan zijn de leden allemaal vrienden." Plotseling kwam er iets in haar op. "Ben jij mijn vriendin?" vroeg ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Flying in the air Empty
BerichtOnderwerp: Re: Flying in the air   Flying in the air Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Flying in the air
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
FantasyStory :: Het Oosten :: The magic forest-
Ga naar: